Лекция: CREATE IDEF BOX (F11) створює один блок

На вибір цієї команди, покажчик приймає форму об'єкта, що буде зображено. Установіть покажчик в те місце, де Ви хочете розмістити вершину блоку і клацніть кнопкою миші. Блоку буде призначено наступний за IDEF0-діаграмою номер.

Б.8 Створити відгалуження від дуги

Команда BRANCH (F12)

Команда малює нову дугу, що відгалужується, від обраної дуги. 1 Виберіть дугу установивши на неї покажчик і клацнувши кнопкою миші

2 Виберіть команду. Покажчик прийме форму дуги.

3 Помістіть покажчик на сторону блоку IDEF чи мітку, де повинна закінчитися нова дуга. Границя об'єкта замигає.

4 Натисніть кнопку миші, коли покажчик установиться на стороні об'єкта адресата, у місці де повинна закінчуватися дуга. Дуга намальована.

Граматичний контроль стрілок IDEF0 GRAMMAR повинен бути включений.

Б.9 Створити нову дугу і злити зі старою

Команда JOIN (Shift-F12)

Команда малює нову дугу, що зливається з обраною старою дугою.

1 Виберіть дугу.

2 Виберіть команду, покажчик прийме форму дуги.

3 Установіть покажчик на блок чи мітку звідкіля буде малюватися нова дуга для об'єднання з обраною. Границі покажчика замигають.

4 Щиглик кнопки миші завершує створення нової дуги. Граматичний контроль стрілок треба включити.

Б.10 Створити тунель

Клацнути на кінці дуги, де бажано розмістити тунель двічі.

Б.11 Рухатися по моделі

еще рефераты
Еще работы по информатике